Uutisia ja ajatuksia
Jaamme osaamistamme ja tuuletamme reippaasti markkinointia, strategiaa ja tutkimusta, mutta aina rakentavasti ja fiksusti.
Kuulas Helsinki jälleen Vuoden asiakasymmärrys- ja kokemustoimisto
Kuulas Helsinki valittiin asiakkaiden toimesta jo kolmatta kertaa peräkkäin Vuoden asiakasymmärrys ja -kokemustoimistoksi Regin tutkimuksessa. Me...
Reflektio vuoteen 2022
2022 todella testasi meitä. Edelleen jatkuva korona, Ukrainan sota, energiakriisi ja inflaation nousu ovat laittaneet omaa työtä...
Kuulas Helsinki vahvistaa rivejään nimittämällä Teemu Puton Business Directoriksi
Putto on aiemmalla urallaan muun muassa vetänyt tutkimusliiketoimintaa Dagmarilla ja Accountorilla sekä toiminut kehitysjohtajana Designtutkimus...
Kolme neljästä fyysisen kaupan asiakkaasta tulee kauppaan digitaalisten kanavien tiedolla ja inspiraatiolla varustettuna – Suomeen on syntynyt myös digiboomereiden joukko
Miten kauppa, brändit ja kuluttajien ostokäyttäytyminen on tullut ulos koronasta? Miten uudet epävarmuudet vaikuttavat? Muutokseen tuo...
Vuoden odotetuin ja merkittävin kaupan alan tutkimus Retail Buying Study 2022 on täällä taas
Se mikä oli hetki sitten vielä paikallista, on nyt silmänräpäyksessä joka puolella. Elämme jatkuvassa paikallisen ja globaalin maailman...
Kuulas Helsinki on vuoden 2022 asiakasymmärrys- ja kokemustoimisto!
Kuulas Helsinki valittiin asiakkaiden toimesta toista kertaa peräkkäin Vuoden asiakasymmärrys ja -kokemustoimistoksi Regin tutkimuksessa. Kuulas...