Uutisia ja ajatuksia
Jaamme osaamistamme ja tuuletamme reippaasti markkinointia, strategiaa ja tutkimusta, mutta aina rakentavasti ja fiksusti.
Arvopohjaisen segmentoinnin avulla syvempää ymmärrystä asiakasryhmistä
Arvopohjaisen segmentoinnin avulla syvempää ymmärrystä asiakasryhmistä Asiakkaiden segmentointi on muutakin kuin vain demograafisten tietojen, kuten...
Tunnetko arvokkaimmat asiakkaasi? -segmentointiwebinaari 26.5. Ilmoittaudu mukaan!
Kuulas Helsinki ja IPG Mediabrands HVA-segmentointiwebinaari 26.5. Klo 10.00-10.30 Ketä ovat eniten arvoa tuottavat asiakkaasi? Kohdistatko...
Mihin kriisisegmenttiin asiakkaasi kuuluvat?
Korona on suuri yhteinen sukupolvikokemus, jossa eristäytyminen, taloudellinen epävarmuus ja kaipuu, mutta myös yhdessä selviämisen tunteet ja...
#UUSINORMAALI: Miten käy ilmastomuutoksen torjunnan koronakriisissä?
Kun koronapandemia pysäytti taloudet, moni kysyi miten käy ilmastonmuutoksen torjunnan? Pandemia on sinänsä puhdistanut niin Kiinan ilmatilaa kuin...
#UUSINORMAALI: Miten rakentaa bisnestä ilman opportunismia?
Yritysten ja brändien tarkoitus ja arvot joutuvat todelliseen testiin koronan aikana ja sen jälkeisessä uudessa normaalissa. Elämässä tapahtuvien...
Millaiseen dataan pitäisi keskittyä juuri nyt?
Mihin dataan keskittyä juuri nyt? Olemassa olevaan Puuttuvaan Mittaukseen Mitä tämä tarkoittaa ja miksi asia on tärkeä? Mitä nyt jo tiedämme?...