Uutisia ja ajatuksia
Jaamme osaamistamme ja tuuletamme reippaasti markkinointia, strategiaa ja tutkimusta, mutta aina rakentavasti ja fiksusti.
#Uusinormaali on jo täällä
Brändi on yritykselle paras tulevaisuuden tae ja nyt sitä rakennetaan arvot edellä. Uusi normaali onkin ihmislähtöinen, brändistä ammentava...
Pohjoismaiden suurin kaupan alan tutkimus on nyt täällä!
Suomalaisista kuluttajista 67 prosenttia aloittaa ostopolkunsa verkossa, selvisi Retail Buying Study -tutkimuksestamme, joka tehtiin 11 Euroopan...
Miten tuoda kulttuuriset ilmiöt osaksi strategiaprosessia?
Tuoreen Wave X -tutkimuksemme mukaan elämme epäluottamuksen aikaa, mutta yhdessä ja yhteydessä olemisen tarve kasvaa. Wave X on IPG...
Vuonna 2019 kulmahuoneisiin nousee se tärkein – asiakas
Ymmärrys asiakkaasta ja ihmisestä on yhä keskeisempi kilpailukyvyn lähde. Aloitetaan itsestään selvällä totuudella: teknologia ja sen tuottama data...
Asiakaskokemusanalyysi
Kuulas Helsinki panostaa laadukkaan tutkimuksen lisäksi syvälliseen analysointiin ja asiakasymmärryksen tuottamiseen. Asiakaskokemusanalyysi auttaa...
Miksi asiakaskokemus on tärkeää
Mitä asiakkaasi oikeasti ajattelevat brändistäsi tai tuotteestasi? Onko tarjoamasi palvelu tai kokemus paras mahdollinen? Tai tiedätkö miksi...