Kuulas Helsinki valittiin asiakkaiden toimesta jo kolmatta kertaa peräkkäin Vuoden asiakasymmärrys ja -kokemustoimistoksi Regin tutkimuksessa.
Me Kuulas Helsingissä haluamme olla edelläkävijöitä suomalaisen markkinatutkimuksen uudistamisessa. Meille asiakkaiden tyytyväisyys on tärkein mittari, ja jokaisessa projektissa haluamme ylittää asiakkaan odotukset. Otamme tämän palkinnon signaalina siitä, että matkan varrella on tehty oikeita asioita.
Samalla tiedämme sen, että tyytyväisyys on kehityksen pahin vihollinen, ja olemme juuri niin hyviä kuin viimeisin projektimme osoittaa. Siksi viimeisen vuoden aikana olemme investoineet lisää toimintaamme sekä uusien osaajien että uusien teknologioiden osalta. Näin varmistamme sen, että meillä ovat jatkuvasti käytössä parhaat mahdolliset resurssit asiakkaidemme auttamiseksi.
Kiitos kuluneesta vuodesta kaikille upeille asiakkaille ja hienoille yhteistyökumppaneille. Tehdään yhdessä alkaneesta vuodesta 2023 jälleen astetta parempi!