Kuulas Helsinki
Olemme täyden palvelun asiakasymmärrystoimisto – asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen asiantuntija.
Kuulas tarkoittaa kirkasta ajattelua, joka tuo tuloksia.
Me haluamme uudistaa sitä, mitä asiakkaat voivat markkinatutkimuksilta ja tutkimustoimistolta odottaa. Me haluamme olla nostamassa vaatimustasoa korkeammalle.
Me haluamme olla Suomen liiketoimintalähtöisin asiakasymmärrys- ja tutkimustoimisto.
Miksi Kuulas?
Autamme sinua tekemään parempia päätöksiä datan, tutkimuksen ja asiakasymmärryksen avulla.
Näkemyksellinen
Me ajattelemme asioita asiakkaan näkökulmasta ja sijoitamme tutkimustulokset oikeaan kontekstiin.
Me emme arkaile, vaan otamme kantaa, ja annamme konkreettisia toimenpidesuosituksia.
Liiketoimintalähtöinen
Meidän tehtävämme ei ole tuottaa asiakkaalle dataa. Meidän tehtävämme on tuottaa asiakkaalle hyötyä.
Me mittaamme omaa suoritustamme asiakkaidemme liiketoiminnallisella menestyksellä. Koska sitä me haluamme edistää.
Nykyaikainen
Meille markkinatutkimus ei ole jakaumia ja keskiarvoja, Likert-asteikkoa ja NPS-kysymyksiä. Se on paljon enemmän.
Me kerromme asiakkaillemme, mitä seuraavaksi kannattaa tehdä, mihin perustuen, ja mitä siitä seuraa.
Analysoitu ja kiteytetty tieto. Se kuuluu nykyaikaan.
Ratkaisukeskeinen
Meille tutkimus on myös luovuutta. Laajalla työkalupakillamme ja ehtymättömillä ideoillamme varmistamme sen, että löydämme useimmiten tien eteenpäin.
Missä muut saattavat nähdä ylitsepääsemättömiä esteitä, me näemme kannustavia haasteita.
Monimenetelmällinen
Me emme sovita asiakkaan haastetta käytössämme oleviin ratkaisuihin. Olemme ylpeitä artesaanityöläisiä, jotka räätälöivät aina toimivimman ratkaisun juuri asiakkaan tarpeeseen.
Se onnistuu, koska käytössämme ovat lähestymistavat kvalitatiivisista kvantitatiivisiin, ja työkalut aina online-yhteisöistä Conjoint-tutkimuksiin.
Kansainvälinen
Nykyaikana tutkimus ei tunne rajoja. Ei edes valtakunnanrajoja.
Pystymme toteuttamaan tutkimuksia käytännössä kaikilla markkinoilla laajan yhteistyöverkostomme avulla.
Siinä meitä auttaa sekin, että olemme osa kansainvälistä IPG Mediabrandsiä – yritystä, joka työllistää yli 13 000 markkinoinnin ammattilaista yli 130 maassa.