Ei mikään tavallinen tutkimus -blogi
Blogissamme tuuletamme reippaasti markkinointia, strategiaa ja tutkimusta, mutta aina rakentavasti ja fiksusti. Seuraa somekanaviamme tai liity postituslistallemme.
Vetäjämme Emilia Valtola markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavaan Effie -tuomaristoon
Vain tuloksilla on välillä. Tuttu markkinoinnin hokema, johon harvalla on perusteltua, datapohjaista näkemystä siitä, miten niihin tuloksiin...
Kuulas Helsinki etsii sinua, kokenut Insight Manager
Onko sinulla osaamista ja näyttöjä kvantitatiivisen ja/tai kvalitatiivisen tutkimuksen suunnittelusta, tekemisestä ja eri tutkimusmenetelmistä aina...
Tutustu ryhmäämme kuuluvan Magna Globaalin tuoreimpaan Ad Forecast -ennusteeseen – mihin sinä suuntaat panoksesi?
Magna Global on osa ryhmäämme ja julkaisee säännöllisesti mainosmarkkinan kehitykseen liittyvää dataa, niin globaalisti kuin markkinakohtaisestikin....
Arvopohjaisen segmentoinnin avulla syvempää ymmärrystä asiakasryhmistä
Arvopohjaisen segmentoinnin avulla syvempää ymmärrystä asiakasryhmistä Asiakkaiden segmentointi on muutakin kuin vain demograafisten tietojen, kuten...
Tunnetko arvokkaimmat asiakkaasi? -segmentointiwebinaari 26.5. Ilmoittaudu mukaan!
Kuulas Helsinki ja IPG Mediabrands HVA-segmentointiwebinaari 26.5. Klo 10.00-10.30 Ketä ovat eniten arvoa tuottavat asiakkaasi? Kohdistatko...
Mihin kriisisegmenttiin asiakkaasi kuuluvat?
Korona on suuri yhteinen sukupolvikokemus, jossa eristäytyminen, taloudellinen epävarmuus ja kaipuu, mutta myös yhdessä selviämisen tunteet ja...