Ei mikään tavallinen tutkimus -blogi
Blogissamme tuuletamme reippaasti markkinointia, strategiaa ja tutkimusta, mutta aina rakentavasti ja fiksusti. Seuraa somekanaviamme tai liity postituslistallemme.
Kolme neljästä fyysisen kaupan asiakkaasta tulee kauppaan digitaalisten kanavien tiedolla ja inspiraatiolla varustettuna – Suomeen on syntynyt myös digiboomereiden joukko
Miten kauppa, brändit ja kuluttajien ostokäyttäytyminen on tullut ulos koronasta? Miten uudet epävarmuudet vaikuttavat? Muutokseen tuo...
Vuoden odotetuin ja merkittävin kaupan alan tutkimus Retail Buying Study 2022 on täällä taas
Se mikä oli hetki sitten vielä paikallista, on nyt silmänräpäyksessä joka puolella. Elämme jatkuvassa paikallisen ja globaalin maailman...
Kuulas Helsinki on vuoden 2022 asiakasymmärrys- ja kokemustoimisto!
Kuulas Helsinki valittiin asiakkaiden toimesta toista kertaa peräkkäin Vuoden asiakasymmärrys ja -kokemustoimistoksi Regin tutkimuksessa. Kuulas...
Kuulas Helsinki on Vuoden 2021 asiakasymmärrys- ja -kokemustoimisto!
Teemme joka päivä töitä asiakkaidemme eteen ja yhdessä samaan suuntaan katsoen. Me Kuulaalla olemme tehneet valtavan kehityshypyn. Olemme pitäneet...
Vetäjämme Emilia Valtola alustamassa Alma Talkia 2.3. ja keskustelemassa paneelissa sisältömarkkinoinnin uusista suunnista ja tuloksellisuuden mittaamisesta
Mukana Alma Talkissa olivat Hanna Holm (Brand and Digital Marketing Lead, VTT) sekä Alman Brand Studion vetäjä Hanna Repo. Tilaisuuden juonsi Alma...
Kuulas Helsinki Vuoden toimisto -finaalissa asiakasymmärrys- ja kokemustoimistojen sarjassa!
Koko markkinointiviestintäalan kattava Vuoden Toimisto-tutkimuksen vuoden 2021 finalistit on julkaistu. Kuulas Helsingillä on ilo ja kunnia olla...