Kuulas Helsinki valittiin asiakkaiden toimesta toista kertaa peräkkäin Vuoden asiakasymmärrys ja -kokemustoimistoksi Regin tutkimuksessa.
Kuulas Helsinki valittiin toista kertaa peräkkäin Vuoden Toimistoksi asiakasymmärrys- ja kokemussarjassa ja ryhmämme Initiative Finland kolmatta kertaa putkeen mediatoimistosarjan voittajaksi.
Matkaan on kuulunut haastavia päiviä, pettymyksiä, yhteisiä onnen hetkiä ja onnistumisia sekä joskus kärsimättömyyttäkin. Mutta visio on ollut selvä koko ajan. Me Kuulaalla suhtaudumme intohimolla asiakasymmärykseen, tutkimukseen ja uuden oppimiseen, jaamme asiakkaidemme tavoitteet ja teemme kaikkemme niiden eteen. Kuluneen vuoden aikana olemme satsanneen strategiakompetensseihin ja ketteriin työskentelymalleihin, mutta samaan aikaan pitäneet huolta kovasta ytimestämme, eli tutkimuksesta, datasta ja insighteista. Ilman niitä hyvältäkin näyttävä strategia seisoo savijaloilla.
Vielä kerran kiitos ihanat asiakkaat ja kollegat Kuulaalla ja koko meidän Mediabrands-perheessä! Tämä yhteinen tutkimusmatka maailman parhaaseen Kuulaseen on ollut upea – ja samalla tiellä jatkamme myös tulevaisuudessa!