Kuulas Helsinki ja IPG Mediabrands HVA-segmentointiwebinaari 26.5. Klo 10.00-10.30
Ketä ovat eniten arvoa tuottavat asiakkaasi? Kohdistatko markkinointisi tehokkaasti juuri heille? Integroitko kohderyhmäajattelun osaksi digitaalisia työkaluja? Näetkö demografiaa ja puhdasta ostodataa pidemmälle?
Näihin kaikkiin vastaa High Value Audience (HVA) -segmentointimallimme, joka yhdistää tarve- ja arvopohjaisen segmentoinnin sekä segmentin taloudellisen potentiaalin.
Ilmoittaudu siis Tunnetko arvokkaimmat asiakkaasi -webinaariimme tiistaina 26.5. klo 10 -10.30. Luvassa mahtava puolituntinen mkl.
- Miksi segmentointi on tärkeää?
- Mitä hyötyjä se tuottaa?
- Miten rakennamme putken asiakkaan käyttäytymisen, tarpeiden ja arvojen tunnistamisesta tavoittamiseen digitaalisissa kanavissa?
- High Value Audience (HVA) -segmentointimallin esittely
Pääset myös webinaarissa esittämään ja keskustelemaan segmentointiin liittyen sinua askarruttavista kysymyksistä. Ilmoittaudu täältä ja tule mukaan!
Lähetämme sinulle kutsulinkin ilmoittautumisesi jälkeen.
Pysytään terveinä!
#Datallajaempatiallaeteenpäin