Julkaistu: 13.5.2020

Tunnetko arvokkaimmat asiakkaasi? -segmentointiwebinaari 26.5. Ilmoittaudu mukaan!

Arvioitu lukuaika: < 1 min.

Kuulas Helsinki ja IPG Mediabrands HVA-segmentointiwebinaari 26.5. Klo 10.00-10.30

Ketä ovat eniten arvoa tuottavat asiakkaasi? Kohdistatko markkinointisi tehokkaasti juuri heille?  Integroitko kohderyhmäajattelun osaksi digitaalisia työkaluja? Näetkö demografiaa ja puhdasta ostodataa pidemmälle?

Näihin kaikkiin vastaa High Value Audience (HVA) -segmentointimallimme, joka yhdistää tarve- ja arvopohjaisen segmentoinnin sekä segmentin taloudellisen potentiaalin.

Ilmoittaudu siis Tunnetko arvokkaimmat asiakkaasi -webinaariimme tiistaina 26.5. klo 10 -10.30. Luvassa mahtava puolituntinen mkl. 

  • Miksi segmentointi on tärkeää?
  • Mitä hyötyjä se tuottaa?
  • Miten rakennamme putken asiakkaan käyttäytymisen, tarpeiden ja arvojen tunnistamisesta tavoittamiseen digitaalisissa kanavissa?
  • High Value Audience (HVA) -segmentointimallin esittely

Pääset myös webinaarissa esittämään ja keskustelemaan segmentointiin liittyen sinua askarruttavista kysymyksistä. Ilmoittaudu täältä ja tule mukaan!

Lähetämme sinulle kutsulinkin ilmoittautumisesi jälkeen.

Pysytään terveinä!

#Datallajaempatiallaeteenpäin

Kuulas Helsinki

Artikkelin kirjoittaja - Emilia Valtola
emilia_valtola-cv
COO, operatiivinen johtaja emilia.valtola(at)kuulas.fi