Julkaistu: 13.3.2021

Vetäjämme Emilia Valtola alustamassa Alma Talkia 2.3. ja keskustelemassa paneelissa sisältömarkkinoinnin uusista suunnista ja tuloksellisuuden mittaamisesta

Arvioitu lukuaika: < 1 min.

Mukana Alma Talkissa olivat Hanna Holm (Brand and Digital Marketing Lead, VTT) sekä Alman Brand Studion vetäjä Hanna Repo. Tilaisuuden juonsi Alma Mediaratkaisujen markkinointijohtaja Sampo Koskinen.

Menestyksekäs sisältömarkkinointi kilpailee sisältöjen kiinnostavuudella jopa perinteisen medioiden kanssa. Se tarjoaa sisältöjä aika- ja paikkariippumattomasti käyttäjän haluamassa muodossa, sekä tavoittaa uusia kohderyhmiä entistä tehokkaammin ja laajemmin. Sisältömarkkinointi myös positioi brändejä asiantuntemuksen kautta.

Alma Medialle tekemämme insight-kokonaisuus oli tarkoitettu auttamaan yrityspäättäjiä reagoimaan B2B-markkinoinnin asiakaskäyttäytymisen muutokseen sekä johtamaan markkinaa tuloksekkaalla sisältömarkkinoinnilla. Konkretisoimme siinä oppeja viimeisimmällä datalla sekä kokosimme loppuun markkinoijan muistilistan laadukkaaseen sisällöntuotantoon.

Alma medialle ja kanssakeskustelijoille kiitos tästä kokemuksesta!

Uncategorized

Artikkelin kirjoittaja - Emilia Valtola
emilia_valtola-cv
COO, operatiivinen johtaja emilia.valtola(at)kuulas.fi