Julkaistu: 6.11.2020

Vetäjämme Emilia Valtola markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavaan Effie -tuomaristoon

Arvioitu lukuaika: < 1 min.

Vain tuloksilla on välillä.

Tuttu markkinoinnin hokema, johon harvalla on perusteltua, datapohjaista näkemystä siitä, miten niihin tuloksiin päästään. Usein kyse oli uskomuksista ja “näinhän aina on tehty” -ajattelusta.

Tuloksilla on tosiaan vain ja ainostaan väliä, mutta niiden saavuttaminen vaatii ymmärrystä ja tietoa ohi yksinkertaistusten. Ja juuri tästä syystä Effie on tärkein suomalainen ja kansainvälinen markkinoinnin tehokkuutta mittaava kilpailu. Se tuo yhteen luovuuden, datan ja tuloksellisuuden, ja tunnistaa syy- ja seuraussuhteita, joiden tulisi toimia jokaisen ammattilaisen työn ohjenuorana.

Tänä vuonna Effie tuomarointi on kaksi vaiheinen ja kummallekin kierrokselle on oma tuomaristonsa. Ensimmäisen kierroksen tuomaristo valitsee finalistit ja toisen kierroksen tuomaristo valitsee voittajat.  Vetäjämme Emilia Valtola on mukana tässä #EffieFinland 1. kierroksen tuomaristossa.

Laitatahan viestiä jos aihe kiinnostaa ja haluat sparrata siitä, miten markkinoinnin tehokkuutta ja tuloksellisuutta voi mitata ja tehostaa Sinun organisaatiossasi.

Lue koko juttu aiheesta täältä: https://effie.fi/2020/11/tommy-makinen-paatuomariksi-tuomaristoja-on-kaksi/

Uncategorized

Artikkelin kirjoittaja - Emilia Valtola
COO, operatiivinen johtaja emilia.valtola(at)kuulas.fi
Arvioitu lukuaika: < 1 min.