Uutisia ja ajatuksia
Jaamme osaamistamme ja tuuletamme reippaasti markkinointia, strategiaa ja tutkimusta, mutta aina rakentavasti ja fiksusti.
Miltä markkinatutkimus näyttää vastavalmistuneen silmin?
Muutama vuosi sitten hyppäsin luentosalista markkinatutkimuksen pariin Kuulas Helsingille – ja mikä matka siitä onkaan alkanut. Monelle...
Hinta ratkaisee – mutta miten sen kanssa pitäisi oikeasti toimia?
Tervetuloa Kuulas Helsingin maksuttomaan webinaariin torstaina 2.10. klo 9.00–9.45. Hinnoittelu on yksi liiketoiminnan tärkeimmistä päätöksistä. Se...
Classic Pizza: Strategisia valintoja muuttuvassa pitsamarkkinassa
Classic Pizza on suomalainen premium-pitsaravintolaketju, joka tunnetaan laadukkaista raaka-aineista, huolella kehitetystä tuotevalikoimasta ja...
Case Sanoma Media Finland -B2B: Näin rakennettiin optimaalinen asiakaskokemusmittaristo
Sanoma B2B tarjoaa kaikenkokoisille yrityksille – suurista brändeistä paikallisiin toimijoihin – tuloksellisia markkinointi- ja mediaratkaisuja....
Kuka tahansa osaa suunnitella kyselylomakkeen – vai osaako sittenkään?
Kuka tahansa osaa suunnitella kyselylomakkeen – vai osaako sittenkään? Kun lomake on huolellisesti suunniteltu, sen tuottamat tulokset ovat selkeitä...
Kuluttajan silmin: Näin fokusryhmät auttavat rakentamaan parempia kategoriapuita
Milloin viimeksi pysähdyit katsomaan tuoteryhmiäsi kuluttajan silmin? Fokusryhmissä pääset kurkistamaan siihen, miten kuluttajat ryhmittelevät,...