Uutisia ja ajatuksia
Jaamme osaamistamme ja tuuletamme reippaasti markkinointia, strategiaa ja tutkimusta, mutta aina rakentavasti ja fiksusti.
Hinta ratkaisee – mutta miten sen kanssa pitäisi oikeasti toimia?
Tervetuloa Kuulas Helsingin maksuttomaan webinaariin torstaina 2.10. klo 9.00–9.45. Hinnoittelu on yksi liiketoiminnan tärkeimmistä päätöksistä. Se...
Classic Pizza: Strategisia valintoja muuttuvassa pitsamarkkinassa
Classic Pizza on suomalainen premium-pitsaravintolaketju, joka tunnetaan laadukkaista raaka-aineista, huolella kehitetystä tuotevalikoimasta ja...
Case Sanoma Media Finland -B2B: Näin rakennettiin optimaalinen asiakaskokemusmittaristo
Sanoma B2B tarjoaa kaikenkokoisille yrityksille – suurista brändeistä paikallisiin toimijoihin – tuloksellisia markkinointi- ja mediaratkaisuja....
Kuka tahansa osaa suunnitella kyselylomakkeen – vai osaako sittenkään?
Kuka tahansa osaa suunnitella kyselylomakkeen – vai osaako sittenkään? Kun lomake on huolellisesti suunniteltu, sen tuottamat tulokset ovat selkeitä...
Kuluttajan silmin: Näin fokusryhmät auttavat rakentamaan parempia kategoriapuita
Milloin viimeksi pysähdyit katsomaan tuoteryhmiäsi kuluttajan silmin? Fokusryhmissä pääset kurkistamaan siihen, miten kuluttajat ryhmittelevät,...
Miten tiedät, toimiko kampanjasi? – 4 syytä, miksi kampanjamittaus kannattaa
Miten tiedät, toimiko kampanjasi? – 4 syytä, miksi kampanjamittaus kannattaa Mainoskampanjoihin investoidaan paljon: rahaa, aikaa ja luovuutta....