Uutisia ja ajatuksia
Jaamme osaamistamme ja tuuletamme reippaasti markkinointia, strategiaa ja tutkimusta, mutta aina rakentavasti ja fiksusti.
#UUSINORMAALI: Miten rakentaa bisnestä ilman opportunismia?
Yritysten ja brändien tarkoitus ja arvot joutuvat todelliseen testiin koronan aikana ja sen jälkeisessä uudessa normaalissa. Elämässä tapahtuvien...
Millaiseen dataan pitäisi keskittyä juuri nyt?
Mihin dataan keskittyä juuri nyt? Olemassa olevaan Puuttuvaan Mittaukseen Mitä tämä tarkoittaa ja miksi asia on tärkeä? Mitä nyt jo tiedämme?...
#Uusinormaali on jo täällä
Brändi on yritykselle paras tulevaisuuden tae ja nyt sitä rakennetaan arvot edellä. Uusi normaali onkin ihmislähtöinen, brändistä ammentava...
Pohjoismaiden suurin kaupan alan tutkimus on nyt täällä!
Suomalaisista kuluttajista 67 prosenttia aloittaa ostopolkunsa verkossa, selvisi Retail Buying Study -tutkimuksestamme, joka tehtiin 11 Euroopan...
Miten tuoda kulttuuriset ilmiöt osaksi strategiaprosessia?
Tuoreen Wave X -tutkimuksemme mukaan elämme epäluottamuksen aikaa, mutta yhdessä ja yhteydessä olemisen tarve kasvaa. Wave X on IPG...
Vuonna 2019 kulmahuoneisiin nousee se tärkein – asiakas
Ymmärrys asiakkaasta ja ihmisestä on yhä keskeisempi kilpailukyvyn lähde. Aloitetaan itsestään selvällä totuudella: teknologia ja sen tuottama data...